Veri Erişim Hizmetleri

 

Koç Grubu şirketlerinden olan Tanı Pazarlama Paro sisteminin kurucusudur. Tanı ile dış kaynaklı veri toplama ve pazarlama alanında stratejik ortak olarak çalışan Panorama Medya, Paro verilerinin yetkili satış temsilcisi olarak hizmet vermektedir.

Nasıl Kullanılır?

Türkiye´nin önde gelen 24 markasından gelen tüketim verileri ile sisteminde kayıtlı tüketicilerin tüketim alışkanlıklarını görme ve analiz etme fırsatına sahip olan Paro sistemi bu analizler sonucu tüketicinin yaşı, mesleği, medeni durumu, yaşadığı il, ortalama gelir seviyesi, kullandığı araç ve yakıt tipi gibi tüketim analizleri çıkartarak markalara tüketicinin ihtiyacı olabilecek ürünleri görmek ve buna göre kampanyalar oluşturmak için çok değerli veriler sağlar. Marka tarafından belirlenecek kriter seçimleriyle Türkiye genelinde sistemde kayıtlı 15 milyon veri ile markanın hedef kitlesine uygun tüketiciye SMS, e-mail ve doğrudan postalama kanallarını kullanarak doğrudan ulaşma fırsatı sunar. 

Ne sağlar?

Klasik reklam uygulamaları ile genel tüketiciye hitap ederken veri erişim uygulamaları ile hedef kitle analizi yapabilme ve çok uygun bütçelerle satış potansiyeli olan tüketiciyle doğrudan iletişim kurma imkanı sağlar. Bu sayede satış etkisini arttırırken reklam harcamalarını düşürmek mümkün olabilmektedir.